torstai 7. kesäkuuta 2012

Hej på er!

Har varit till tandläkaren, nu känns mitt tandkött lite ömt efter att de skrapat bort tandsten. Buuh. Jag har den oturen att jag vid varje granskning har tandsten. :/ Men nu är all tandsten borta och jag känner mig riktigt fräcsh i munnen :)  Efter tandläkaren gick jag bara runt omkring på stan, men hittade inget speciellt där. Det var sådär halft tråkigt när alla Åbovänner var upptagna med jobb eller bortresta. Hmh! Typiskt när jag för en gångs skull är här. Sen var jag till Subway på lunch o nu har ja igen plantera mig hemma hos Ronja o Johan :) Väntar på att Ronja ska sluta jobba så man kan göra nåt! :) är inte bra på att vara ensam! :D


Såhär anemiskt såg det ut då jag väntade på min tur...


Subway Melt! 


Alltså Subways cookies är så överdrivet goda! Smask. Just bra att äta sånt efter tandläkaren? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti