keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

i Åbo

Har haft en sån brådisdag idag att jag faktiskt inte alls har hunnit skriva nåt hit! :S Men shoppa hann jag idag faktiskt. Måste bara komma ihåg att visa upp vad det blev :) är själv riktigt nöjd! Tänkte missa tåget till Åbo oxå. Fan, vad jag fick springa! och fan vad väskan vägde mycket!

Jag hatar dedär då man vet att man måste hinna men är sen och man har en stor och tung väska som dessutom skavar in i axeln och du har sjuka fötter och det är obekvämt att bära och fötterna är sjuka och.... ni kanske vet? Tåget skulle åka iväg 19:02 och exakt 19:02 hade jag hunnit till perrongen! Vilken tur! Och mer tur hade jag då jag charmade konduktören som var en ung kille och slapp för studerande pris även om jag inte hade studiekortet med mig! Score! ;) Nu är jag alltså i framme i Åbo hos Ronja och Johan. Får sova över här och imorgon skall jag till tandläkaren.

Nu ligger ja bara och slöar och ser på South Park som kommer på mtv. Snart blir det läggdags! :)

Nattiii!


Sätter en sån här fin seglarbild hit från förra sommaren (i brist på andra bilder). Drömmer så om varmare dagar. Det har ju varit riktigt usel början på juni om man tänker på vädret. Kallt och mulet/regnigt hela tiden. Vill ju ha en riktig sommar! Kom igen nu finska sommarn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti