sunnuntai 19. elokuuta 2012

Run happy!

Well, we'll see about that.

Ni kan inte gissa vad jag faktiskt köpte igår! :P Jag har köpt joggingskor! Äntligen :P Har inte ägt egna sen ja, typ, eh, aldrig! Har alltid låna syrrans om jag nu nångång har orkat släpa mig på länk. Har faktiskt fått lite motivation nu här i Vasa, här finns jätte fina cykel- och joggingvägar, riktigt vid havet så det är jätte vackert. Så fick riktigt lust att länka och det har jag faktiskt aldrig :D jag e så dålig på att ta mig ut på länk. Men ja, motivationen brukar alltid stiga lite till hösten. På sommaren orkade jag nog inte med nåt och hann inte heller för den delen. Men nu på hösten ska jag igen försöka ta lite itu med tränandet. Hahaa, yeah right, deeeet kan jag ju intala mig själv! :P

Här är mina finis länktossor!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti