sunnuntai 19. elokuuta 2012

Söndags tråk

Skall just ta itu med en skoluppgift som vi har fått. Blä. Är inte så hemskt organiserad och vi har fått en massa papper! Mitt skrivbord är ett enda kaos. Skulle kanske vara bra att köpa en liten mapp att ha dom i... Måste leta fram alla rätta papper och se vad den där uppgiften egentligen var. Suck. Som tur är det mulet idag, annors skulle jag nog inte orka koncentrera mig på någon skoluppgift. Senare på kvällen tänkte jag försöka ta mig i kragen och åtminstone fara på en ordentlig powerwalk med mina nya skoooor, wiihu :)Väntar redan på nästa veckoslut, kommer att fara på villa avslutning i Jakobstad och spela paintball för första gången i mitt liv! :) Kommer att bli så roligt! :) Men nu då till mindre roliga saker... :/ homewöööörk.


hmm... värsta dammet på bordet efter att någo renoveringsgubbar var här och satte fast en gardinstång... -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti