sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Höstdag i bilder

Hösten är här. Det är riktigt kallt om morgnarna när jag traskar till jobbet, men om det är soligt kan det ännu vara någotlunda varmt om dagarna. Det som är skönt med hösten är att luften känns så frisk, de mörka ruskiga kvällarna då man kan tända ljus och ligga och mysa, alla färgglada blad, höststormar, och att man får ta på sig stora halsdukar och bekväma tröjor :) Aah 




I juuuuust looooove sunsets 


Det var jätte vackert väder idag. Riktigt uppfriskande. Var tvungen att gå ner till stranden och njuta av det fina höstiga solskenet.  


Var och hälsade på hos föräldrarna idag. Bibban var såklart på plats 



Två väldigt charmiga tånttar. Tror vi båda hade hade lite bad hair day :) Idag var det inte för kallt att ha på sig en läderrock. Snart får jag väl slänga den i skrubben över vintern.


Nu har jag poppat popcorn åt mig. Väntar på att Solsidan skall börja på tv:n. Vardagsrummet är fyllt av pojkar som skall se på amerikansk fotboll. Får mysa för mig själv och mina popcorn ikväll. Puss.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti