maanantai 15. lokakuuta 2012

I Love Me

Sommaren var väldigt fartfylld och fullspäckad för min del. Det var nog bra om jag hade 1 veckoslut under hela sommaren som det inte var inplanerat någonting. Ibland hände det helt enkelt för mycket och  sommaren var allt för kort för att jag ens skulle ha hunnit göra och delta i allting som jag hade velat. Då tänkte jag att vad skönt det kommer att bli då hösten kommer. Då händer det ingenting och det är lugnt och skönt och dött i den här lilla byn som jag spenderar den största delen av min höst i år.

 Men, även om det är dött här och det händer absolut ingenting, så har jag ändå en massa att göra? Och tiden hinner ju inte alls till? Den bara flyger iväg ju? Det är ju mitten på oktober redan ju? Jag har jobbat massor den här månaden och väntar egentligen bara på att den här månaden ska vara över, så i princip får tiden flyga iväg lite extra den här månaden faktiskt. Men borde ändå hinna med en massa.

På veckoslutet ska jag på ILoveMe mässa till Helsingfors mässcentrum. Det kommer att bli riktigt roligt. Första veckoslutet på en tid som jag faktiskt har hela veckoslutet ledigt. Wippiiee! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti