keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Hot chocolate day

Sista dagen på den här månaden spenderade jag i Åbo. Hade föreläsning och fick en deadline till mitt seminariearbete, vilket egentligen är helt bra, för jag är ganska dålig på att få någonting gjort om jag inte har en deadline. Då skjuter jag bara upp mitt skrivande. Så visst, tackar för deadlinen, men nu blev det sådär halft panik att börja skriva på arbetet. Den här veckan skall jag nog ännu ta lite semester från skrivandet, men sen måste jag nog börja på allvar. Huij!

Hann träffa Y i Åbo. Det var jätte kiva att se henne, har inte hunnit catcha up med henne på en tid när jag bara har arbetat här i byn. Var till Brahe på en varm kakao med grädde. Schluuurp! Det värmde skönt en kall höstdag som denna. Vi fick skvallrat och uppdaterat och sen var det dags för mig att åka tillbaka till Hangö igen. Före jag traskade iväg till tåget hann vi ett varv via Stockmann och jag fick faktiskt med mig något smått och gott därifrån! :) visar senare!

Ni måste ju alla förresten gå till Stockas övre våning o se vilka fina julsaker de har! Helt sjukt fina. Fick nästan lite julfiilis redan! Jätte vackra saker. Ååh!





Imorgon ska jag tidigt på jobb så nu ska jag krypa i sängs o se på lite serier tillsammans med J :) På veckoslutet skall jag till Helsingfors och träffa gamla goda vänner. Can't wait! Puss o hej!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti