torstai 8. marraskuuta 2012

Gain gain gainomax!

Är just hemkommen från en RPV timme. Magmusklerna (vilka?) skriker hallelujah! Efter träningen for jag via butiken och köpte en gainomax åt mig. Dom är så himla goda! :) Chokladen är min favorit, yum! Beställde faktiskt tillsammans med J lite stuff från Fitnesstukku här för någon dag sedan. Tror dom borde vara här med posten imorgon faktiskt. Jeeij :) Kanske man får ens lite haba då. Yeah right.

Två dagar jobb ännu, sen får jag först veckoslut. Skönt att jag har måndagen ledig igen. Aah! Tror det blir en snabb visit till huvudstaden då. Ska på vinterrocksjakt, men inte till mig, utan J. Knapparna bara flyger iväg på den han har nu. Stackarn. Jag bara väntar på att jag får dra på mig min varma Canada Goose som jag köpte förra året. Love. Ångrar inte det köpet ett dugg :)



Och Essies nagellack still going strong! Utan Top Coat dessutom! Tjohej! :) Aki är här och fixar på J:s dator. Den e faktiskt riktigt skräp. Hela tiden är det nåt som måste fixas. Fast nu tror jag att A fick det och fungera. Så nu ska vi se på serien Sherlock som vi har börjat följa med nyligen. Det är jätte långa delar, 1,5 h timmer tror jag? Men den är verkligen bra och annorlunda än de flesta serier tycker jag. Riktigt underhållande. Ännu har jag inte tröttnat iaf :) Puss och hej!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti