keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Wednesday - almost weekend!

Har kört av och an till Åbo idag. Bara för att märka att jag inte hade någon föreläsning sen heller. Riktigt kul liksom. Nåja, hann iaf ett varv till Ikea med syster M och fick med mig några grejer till lägenheten :) Bl.a en byrå. Så riktigt onödig resa blev det som tur inte. Efter Ikea resan träffade jag Jenny. Vi unnade oss lite vardagslyx och for och lunchade till Red Hot Chilis Bar and Grill i Hansa. Riktigt mysigt ställe och med S-kortet fick vi drickan på köpet, vilket var en riktigt trevlig överraskning för en studerande :)



De hade jätte bra salladsbord där! Så här blev min förrättssallad att se ut. Healthy!


Hamburgare med auraost och ananas. Gott var det! :) and not so healthy! Är lite arg på mig själv då jag valde hamburgare, när ja nu har försökt att äta lite hälsosammare och proteinrikare mat (fick dille på Iloveme hälsomässan) och gå regelbundet till gymmet. Nåja, får bara skippa söndagsmaten det här veckoslutet och träna extra hårt ;) 


I Ikea var det jul redan. En massa julprydnader, julstjärnor och julljus mm. Ändå kunde jag hålla mig och inte köpa julsaker ännu. Bra jag! Det är inte jul ännu!  Kan visa upp vad det blev shoppat i Ikea, men först måste J pyssla ihop byrån. Jag e bara arbetsledare ;) hehe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti