keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Lagkunskap som kvällsläsning

Är tillbaka i Hangö igen. Opponeringen av mitt seminariearbete gick helt okej. Är riktigt nöjd. Nästa vecka är det min tur att opponera en annans seminariearbete. Känns verkligen skönt att ha skrivdelen helt och hållet undan nu och har en bra grund till min gradu. Börjar faktiskt se ljuset i tunneln nu. Det är inte mycket kvar nu och jag kan verkligen bli färdig snart :) vem skulle ha trott de?

Imorgon börjar jag vikariera i gymnasiet. Sitter som bäst och läser i samhällsläraböckerna. Eftersom det här inte är mitt eget ämne så måste jag också plugga lite, men det gör ingenting för jag tycker att det är ganska intressant :) Så resten av det här året kommer att gå åt praktik och jobb på samma gång. 

Minns ni de här?

Förresten. Var ju igår och se på Twilight filmen. Alltså.... Den var nu inte så jätte bra. Riktigt tråkigt slut och inte alls så som i boken om jag minns rätt. Och popcornen var smuliga. Hmpf. Men man fick 3 chokladstänger för 1 euro. Då blev jag lite lycklig :) Och dessutom får man ju studierabatt på Finnkino. Det har jag inte vetat förr :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti