tiistai 27. marraskuuta 2012

På besök i Åbo igen

Har överlevt 4 timmar i skogen med en skolklass idag. I'm a survivooooor! Märkte nog att jag inte är någon naturmänniska. Fast det har jag nog aldrig varit. I alla fall inte på hösten då det är kallt och vått. Förstår mig inte alls på att gå omkring i en skog full med hal och våt mossa, löv och en massa hala rötter. Nejnej, så mycket intresserar inte mossa, döda kvistar och gråsuggor mig. Men barnen hade ju kul i alla fall.

Enivei. Nu är jag i Åbo igen. Imorgon ska mitt seminariearbete opponeras. Vad är bra, vad är dåligt. Gulp. Nästa vecka ska jag opponera någon annans arbete och sen behöver jag inte mera komma till Åbo för skolgrejer. Skönt att ha dem undan för i år. Är riktigt stolt över mig själv. Paijj paijj på huvve.

Instagramsudd

Ikväll ska jag o se på Twilight. Och äta smörpopcorn. Det viktigaste, njomnjom. Tycker jag har varit konstigt mycket på bio den här månaden. Vad beror det månne på?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti