keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Nyårslöften

Brukar ni göra nyårslöften? Jag minns inte om jag lovade någonting förra året, men i år gjorde jag faktiskt några nyårslöften. Det är bra att ha mål i livet och nu skriver jag ju faktiskt ner mina löften, så jag kan komma tillbaka och påminna mig själv om vad jag lovade mig själv ;) det gjorde jag inte förra året och om jag då gjorde några löften, så har de fallit i total glömska.

Mina nyårslöften för i år är:

1. att få min gradu klar och gå slut skolan,


2. att fortsätta med träningen som jag började med någon gång i november 2012. Fortsätta att gå några ggr i veckan och träna och röra på mig.


3. resa!


Have the willingness to do what you like this year.
Take a trip, explore and have fun.


2an kommer nog att vara svårare att hålla än de andra löften, men å andra sidan har det gått bra hittills så ser ingen orsak varför jag nu mitt i allt skulle sluta. Har redan hittat ett bra gym i Vasa och kommer verkligen arbeta för att gå där. Sommaren är nog alltid sån att man inte gör annat än ligger i solen, festar, slappar, äter och gör allt annat än tränar. Förra sommaren var jag inte en enda gång till gymmet och började först på nytt i november nästa gång. Så redan om jag i år skulle släpa mig dit ens en gång under sommaren skulle det vara bättre än förra året ;) höhö. 


Oh yes, I'm ready for 2013


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti