sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Vasa och skola

Jahaaa, nu är jag i Vasa då. Känns lite underligt nog. Här ska jag bo i hela 5 månader. Jag hoppas på att tiden kommer att gå fort. Försöker tänka positivt. Snart är ju redan januari över. En vecka har ju liksom gått redan, så det blir bara några veckor skola i januari ;) så sen e de ju bara 4 månader kvar! :) haha.

O februari är ju en kort månad, inte sant? :D hehhee.. sen börjar det ju redan bli vår :)

Vadå positivt tänkande?

Imoron ska jag till skolan på nåt infotillfälle och så tänkte jag gå o kolla in dedär EasyFit gymmet som är riktigt här i närheten. O så måste jag till FPA och så har jag några andra ärenden som borde skötas. Så har iaf någonting att göra imorgon.


Nu ska jag lite packa upp mina grejer. Bajjbajj!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti