sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Söndags filosoferingar

Uff. Imoron är det måndag igen. Pust. Alltid lika jobbigt med måndagar. Ingen skillnad om man har krabbis eller har spenderat ett spiknyktert veckoslut, man e alltid trött o sliten på måndagar. Måndagar e nu överlag bara från rumppan. Förutom då man är ledig på en måndag förstås. Som tur är behöver jag bara hålla en lektion för några söta högsadieelever. Sen är min måndag pulkassa. O så kommer ju Ida hit så jag får sällskap, är faktiskt riktigt dålig på att vara ensam. Trakasserar alla mina vänner på facebook dagarna i ända. Nåja, nu ska jag småningom och sova. Bring it on monday.

http://www.imdb.com/title/tt1853728/


Ja just det. Var ju och se Django. Alltså, jag visste inte riktigt om jag borde gråta eller skratta i den filmen. Den var väldigt rå, men också humoristisk och väldigt Quentin Tarantino. Riktigt bra. Men tycker ändå bättre om Inglorious Basterds. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti